ZAŠTITNO LICE–Versace Pour Homme EDT

Austrijski maneken Michael Gstoettner zbog svoje lepote, ali i stava, izabran je davne 2009. za zaštitno lice parfema Versace Pour Homme.

Kada se tragalo za ambasadorom Versace Pour Homme kampanje tražilo se upečatljivo lepo lice, sa karakterom i stavom. Na taj zahtev, u rekordnom roku, odgovorio je mladi Austrijanac iz sveta modelinga – svetloplave oči kakve ima Michael Gstoettner nikoga nisu ostavile ravnodušnim. Njegovo telo bilo kao stvoreno za editorijale i reklamne kampanje.


Gstoettner je bio pun pogodak za Versace Pour Homme kampanju koju je fotografisao kultni modni fotograf Mario Testino.


Michael je modelingom počeo da se bavi u 24. godini, kada je potpisao ugovor sa prestižnom modnom agencijom Ford Models u Njujorku. Ubrzo počinje da radi velike revije, pa je u Milanu prošetao pistom za Dolce&Gabbana, Etro, Iceberg i Zegna, a već 2009. usledila je Versace Pour Homme reklamna kampanja.

Naime, u to vreme Michael je bio mlad, ali toliko dobar da ima sve što je potrebno da za kratko vreme postane i te kako tražen. Brend Versace, kao i uvek, znao je šta je izabrao. Nakon ove kampanje, Gstoettneru su sva vrata bila otvorena.


Sa Pour Homme, Alberto Morillas, jedan od najpoznatijih parfimera posebno svežih mirisa, kreirao je ono što smatram savršenim, svežim i mladim mirisom za Versace. Ako želite da mirišete sveže, mlado i prijatno, onda teško da postoji bolji izbor, govorio je tada mladi Gstoettner.


Da! To će reći i svaki muškarac koji žudi za svežinom, svaki mladi muškarac, ali i onaj koji se tako oseća, a koji je na svojim pulsnim tačkama osetio Versace Pour Homme EDT.

© Jasmin 2024. Sva prava zadržana Razvoj Smart Web. vrh strane