O KAMPANJI- Versace Pour Homme EDT

Versace Pour Homme namenjen je snažnom, senzualnom i odlučnom muškarcu koji se bori za svoje mesto u modernom društvu.

Kada je Donatella Versace najavila novi Versace Pour Homme kao Signature miris u plavim tonovima, sve je bilo već kristalno jasno. Ovaj miris osmišljen je kao idealni pratilac ženske verzije –Versace Signature – predstavljene 2007. godine. 


Kampanja za Pour Homme EDT fokusirana je na vizuelno privlačne muškarce koji su oličenje snage, stila i sofisticiranosti. Versace je poznat po svojim luksuznim i provokativnim marketinškim kampanjama, pa i kampanja za ovaj parfem sledi sličan stil.


U kampanji nosilac glavne uloge je model Michael Gstoettner, koji predstavlja oličenje ideje o senzualnom i odlučnom muškarcu. Njegova mladost i energičnost jesu ono što se traži u modernom svetu i ono što će mu pomoći na putu pronalaska samog sebe. Uz Versace Pour Homme, naravno. U strastvenoj igri u reklamnom videu upravo ta zamisao se i prezentuje. 


Ova toaletna voda predstavljena je kao izraz harizme i samopouzdanja. Ona reprezentuje snažnog, senzualnog i odlučnog muškarca. Predstavlja mesto gde se muškarac nalazi u današnjem društvu, ali i mesto gde žena želi da muškarac u njemu bude postavljen.


Versace Pour Homme EDT kreirana je u saradnji sa kućom EuroItalia. Na tržište je lansirana 2008. godine. U kampanju se krenulo neposredno po lansiranju, a ona se protegla i na narednu godinu.

Nakon Italije i Evrope, nastavila se i u Americi. Ceo svet bio je naprosto opčinjen ovom Versace kreacijom.

Vezani članci

© Jasmin 2024. Sva prava zadržana Razvoj Smart Web. vrh strane