O KAMPANJI- MARC JACOBS PERFECT WOMAN EDP

U reklamnoj kampanji učestvovale su 42 potpuno autentične osobe, delimično izabrane putem otvorenog konkursa na društvenim mrežama.

Perfect Marc Jacobs Eau de Parfum slavi optimizam, samoprihvatanje i originalnost. Inspirisan je motom poznatog kreatora: Savršen sam takav kakav jesam, koju, svedenu na reč savršen, kao tetovažu, Marc Jacobs ima na zglobu. 

Globalna reklamna kampanja za Perfect predstavlja šareni kolaž portreta i vinjeta. Njeni glavni akteri su 42 potpuno autentične osobe, delimično izabrane putem otvorenog poziva za kasting na društvenim mrežama.  


Kada smo prvi put počeli da pričamo o kampanji, bilo mi je zaista važno da u njoj ne postoji istaknuta zvezda – nisam želeo da idem stereotipnim putem. Marc Jacobs


Snimao je svetski poznati modni fotograf Juergen Teller, uz kreativnu režiju Katie Grand. U kampanji se pojavljuju i Lila Moss, ćerka supermodela Kate Moss, kao i još nekoliko modela – Alek Wek, Akon Changkou, Mei Kawajiri i bliznakinje Margo i Madelyn Whitley.


Izuzetno sam počastvovana i uzbuđena što sam deo kampanje koja podstiče ljubav prema sebi i samoprihvatanje. Lila Moss


Tokom snimanja kampanje, glumačka ekipa odabrala je i stilizovala sopstvene autfite, koristeći komade iz Marc Jacobs kolekcije, kao i određene vintage odevne predmete. 


Perfect je inspirisan ličnim uverenjem da smo svi savršeni upravo onakvi kakvi jesmo, što se u kampanji izražava kroz svakog autentičnog člana glumačke ekipe. Marc Jacobs


Kampanja donosi promenu za koju se Jacobs nada da će se odraziti i na industriju lepote i parfema. Ideja da se ove slike i priče koriste kao nadahnuće unutar parfemske industrije zapravo je način da se otvori novo poglavlje. To naglašava promenu, jer – u suprotnom – sve će se vratiti na isti, stari pojam i formulu, zaključuje kreator.

Vezani članci

© Jasmin 2024. Sva prava zadržana Razvoj Smart Web. vrh strane