ZAŠTITNO LICE– YSL Y Pour Homme EDT

Budući da savršeno oličava YSL brend – američki pevač, muzičar, tekstopisac i producent Lenny Kravitz zaštitno je lice YSL Y toaletne vode. 

Gotovo je nemoguće pronaći ambasadora koji u potpunosti obuhvata energiju mirisa. Međutim, luksuzna modna kuća Yves Saint Laurent uspela u tome. Slavna rok zvezda Lenny Kravitz odabran je za zaštitno lice YSL Y parfemske kolekcije, budući da svojim stavom savršeno reflektuje privlačan karakter svih njenih mirisnih kompozicija – uključujući i Y toaletnu vodu. 


Tokom dvadeset godina duge muzičke karijere, kao jedan od najistaknutijih rok muzičara našeg doba, Lenny Kravitz nadmašio je žanr, stil, rasu i klasnu podelu. Pod uticajem soul, rok i funk muzike 60-ih i 70-ih, ovaj tekstopisac, producent i multiinstrumentalista osvojio je četiri uzastopne nagrade Grammy, kao i rekordan broj nagrada u kategoriji Best Male Rock Vocal Performance. 


Renomirani parfimer Dominique Ropion iskoristio je svoju kreativnost, te ponudio upečatljivu novu iteraciju Y mirisa, koji se vraća korenima. Kombinacijom fino podešenih sastojaka YSL Y toaletna voda zauzima centralno mesto u parfemskoj industriji – nalik Kravitzovoj neustrašivosti, koja nastavlja da živi u svom ritmu. Odvažan, odlučan, hladan, no harizmatičan, Lenny uvek pomera granice. Njegova stalna želja za novim postignućima, te spremnost da odgovori na sve izazove čine ga idealnim predstavnikom Y mirisa. 


Kao tinejdžer obožavao sam Yves Saint Laurenta, njegove kreacije i modnu kuću. Mislim da je gospodin Saint Laurent bio pionir svog zanata. Verovao je svom unutrašnjem glasu, zahvaljujući čemu je uspeo da ostvari svoje snove. Osećam da Y miris predstavlja ovaj moćni pogon i motivaciju, te izražava novu, moderniju ideju o tome šta uspeh zaista podrazumeva. 

Lenny Kravitz


U novoj kampanji za Y toaletnu vodu Kravitz otkriva svoju intimniju stranu. Kratak film prikazuje njegovo putovanje u prošlost, na Bahame – mesto gde uspeva da se poveže sa svojim korenima. Njegov moto: da biste znali kuda idete, morate znati odakle ste. Vratite se zvucima, osećajima, mirisima koji su vas oblikovali. Zašto da ne?!

Zašto da ne? – poruka koja stoji iza kampanje način je na koji živim svoj život, verujući svom unutrašnjem glasu da nastavim napred. Ovaj moto odjekuje. Veoma je važno znati elemente koji vas čine onim što jeste, vaše voljene, uspomene, emocije, mirise i mesta. Povežite se sa prošlošću da biste izgradili budućnost. Pokušajte da razumete sebe, kako biste se inspirisali svojim nasleđem i svojom istinskom prirodom, s cijem da svetu pružite više, stvarajući ono što volite, izjavio je muzičar. 

Da li ste se vi ikada zapitali – zašto da ne?! Zašto da se ne prepustite mirisu, koji će vam pomoći da ponovo uspostavite kontakt sa svojim poreklom, te upoznate sve aspekte svoje ličnosti? Y toaletna voda pružiće vam energiju, potrebnu da se povežete sa unutrašnjim JA, te nastavite da kreirate život po svojoj meri, baš kao što to čini Lenny Kravitz. 

Vezani članci

© Jasmin 2024. Sva prava zadržana Razvoj Smart Web. vrh strane