Parfemski brendovi & zaštitna lica: Ima neka tajna veza...

Da li ste se nekad zapitali kako se i zbog čega biraju ambasadori parfema? Ova veza nipošto nije slučajnost!

Nema sumnje, aromatični akordi su ti koji nas uvlače u svet mirisa. No, rame uz rame, uz njih stoji i zaštitno lice određene kreacije koje obogaćuje određenu kampanju autentičnim, ličnim pečatom, te – dok se smeši s bilborda ili ekrana s bočicom svog favorita u ruci – privlači pažnju parfemskih konzumenata, mameći ih da posegnu za njom.  

Svaki parfemski brend bira svog ambasadora na osnovu prijatne spoljašnosti, vlastitog statusa, ličnih uverenja, poruke koju želi da prenese i širi... No, nije retkost ni da kreator određenog mirisa preuzme ovu ulogu, verujući da će tako najbolje preneti viziju sopstvenog brenda, te najuspešnije prezentovati svoju ličnost, rad i sve ono što ga definiše kao osobu.

ULOGA ZAŠTITNOG LICA…

iz ugla ambasadora...

Priča o izboru zaštitnog lica određenog mirisa potiče od parfemskog brenda koji u određenoj osobi vidi sve ono što svojom kompozicijom želi da otelotvori i „kaže“ publici. S duge strane, na potencijalnom ambasadoru konačna je odluka o prihvatanju ove uloge. A šta je ono što uslovljava pozitivan ili negativan odgovor? Lično iskustvo, ljubav prema određenim notama, poistovećivanje sa određenim mirisom, sa porukom koju on nosi...

Želja potencijalnog ambasadora da otelotvori određeni miris često je povezana sa događajima koje je i sam doživeo, uspomenama koje nosi u srcu, idealima kojima teži....

„Živim u staroj kući u kojoj je sve je obloženo drvetom, drvenim gredama. Volim miris drveta. Moja omiljena stvar u vezi sa mirisom je da poseduje drvene note, da budi muški osećaj, ali da bude isofisticiran. Upravo tako bih opisao i toaletnu vodu The One for Men. A tu je i nota duvana, koju neizostavno volim, budući da sam nekada bio pušač,” kaže Kit Haringtonu, ambasador The One for Men toaletne vode.

S druge strane, mlada glumica Sydney Sweeney, zaštitno lice Armani My Way Intese EDP, ovu ulogu doživela je kao priliku da dodatno doprinese očuvanju Planete:„Oduvek sam se strastveno zalagala za održivost, zbog čega sam posebno uzbuđen što se My Way Intensebočica može ponovo puniti. Toliko je lepa da nikada ne bih poželela da je se odreknem. U svakodnevnom životu pokušavam da pronađem različite načine kako bih poštovala princip održivosti, bilo da se radi o kratkom tuširanju ili nekorišćenju plastičnih slamčica.“

…I EMOTIVNA VEZA SA PUBLIKOM

Ambasador koji uživa popularnost i ljubav velikog broja fanova može pomoći određenom brendu da se što bolje poveže sa konzumentima kojima je određena kompozicija namenjena. Ukoliko ambasador(ka) deli ista uverenja, stavove, interese... sa publikom, to može stvoriti jaku emocionalnu vezu sa brendom/mirisom koji on/ona otelotvoruje. A glas ambasadora neminovno stiže do krajnjih korisnika koji umeju da prepoznaju iskrenu emociju, zbog čega je veoma važno da karakter zaštitnog lica korespondira sa karakterom mirisne kreacije koju ono predstavlja.  

„Ponekad vidite reklame i ne prepoznajete ljude u njima, zbog čega mi se posebno dopalo to što mi je Boss dozvolio da zaista otelotvorim 
sebe“, kaže Emma Roberts, ambasadorka Boss Alive parfema, koja se široko osmehuje, stavljajući akcenat na svoju pozitivnu i strastvenu narav, budeći optimizam i energiju, te savršeno otelotvorujući duh ovog mirisa. 

I Cate Blanchett, zaštitno lice Armani Sì Passione parfemske vode, svesna je važnosti ove korespondencije. Na pitanje: „Identifikujete li se sa Sì ženom?“, Cate kaže: „Ukoliko je ona željna slobode, divi se hrabrosti, snazi i ranjivosti kroz senzualnost i voli da se smeje, onda apsolutno.“

...I PORAST POVERENJA U BREND 

Prisutnost poznate osobe kao zaštitnog lica može povećati verodostojnost i poverenje u parfemski brend i približiti određenu mirisnu kompoziciju potencijalnim konzumentima.

Činjenica je da mnogi pomno prate živote slavnih kojima se dive, da se ugledaju na njih, da žele stvari iz njihovih garderobera i mirisne note sa njihovih toaletnih stočića, zbog čega ni ne čudi što ih različiti brendovi uključuju u vlastite kampanje i prepuštaju im svoju reč. Jer, kada izađu iz njihovih usta, one imaju veću težinu i moć da dopiru do šire populacije nego kada se prenose putem standardne marketinške kampanje.

Na primer, Paco Rabanne odabrao je Jalena Greena, NBA igrač koji ulazi u istoriju kao jedan od najboljih iz svoje generacije, za Invictus 
Victory Elixir lice nadajući se da će upravo on inspirisati mnoge da iskorste trenutak, prigrle besmrtnost i odnesu pobedu u svakoj životnoj utakmici. „Ponosan sam što sam se pridružio Paco Rabanne brendu i podigao vrednosti sporta na još viši nivo. Trudim se da ostvarim sopstvene ciljeve, učeći da budem najbolja verzija sebe,” rekao je Green. A sigurni smo da je ovaj marketinški potez dodatno učvrstio poziciju brenda Paco Rabanne i povećao armiju njegovih obožavaoca. A vi, prepoznajte li sebe, svoje ideale, želje u ambasadorima svojih omiljenih mirisa.

...I PORAST POVERENJA U BREND

Prisutnost poznate osobe kao zaštitnog lica može povećati verodostojnost i poverenje u parfemski brend i približiti određenu mirisnu kompoziciju potencijalnim konzumentima.

Činjenica je da mnogi pomno prate živote slavnih kojima se dive, da se ugledaju na njih, da žele stvari iz njihovih garderobera i mirisne note sa njihovih toaletnih stočića, zbog čega ni ne čudi što ih različiti brendovi uključuju u vlastite kampanje i prepuštaju im svoju reč. Jer, kada izađu iz njihovih usta, one imaju veću težinu i moć da dopiru do šire populacije nego kada se prenose putem standardne marketinške kampanje. 

Na primer, Paco Rabanne odabrao je Jalena Greena, NBA igrač koji ulazi u istoriju kao jedan od najboljih iz svoje generacije, za Invictus Victory Elixir lice nadajući se da će upravo on inspirisati mnoge da iskorste trenutak, prigrle besmrtnost i odnesu pobedu u svakoj životnoj utakmici. „Ponosan sam što sam se pridružio Paco Rabanne brendu i podigao vrednosti sporta na još viši nivo. Trudim se da ostvarim sopstvene ciljeve, učeći da budem najbolja verzija sebe,” rekao je Green. A sigurni smo da je ovaj marketinški potez dodatno učvrstio poziciju brenda Paco Rabanne i povećao armiju njegovih obožavaoca.A vi, prepoznajte li sebe, svoje ideale, želje u ambasadorima svojih omiljenih mirisa? 

© Jasmin 2024. Sva prava zadržana Razvoj Smart Web. vrh strane