VEZA BRENDOVA I NJIHOVIH PARFEMSKIH BOČICA

Identitet modnih kuća ne ogleda se samo u njihovim modnim, već i u parfemskim kolekcijama. Svaki brend poseduje određene karakteristke zahvaljujući kojima se izdvaja od mnoštva drugih –što savršeno inkorporira u vizuelnu prezentaciju svojih mirisnih kompozicija.

Bočica parfema ne služi samo kao uvod u mirisno putovanje, već dizajnom, materijalom, bojom i drugim složenim detaljima pažljivo reflektuje vrednosti, estetiku i aspiracije brenda. Shodno tome, parfemski entuzijasti, nakon samo jednog pogleda na određenu bočicu, mogu lako zaključiti čiji potpis se krije iza mirisne kreacije smeštene u njoj. 

Baš kao što je logotip brenda pažljivo odabran da odrazi njegovu suštinu, dizajn bočice parfema prenosi te atribute na taktilni i senzorni način. Naredni primeri verno oslikavaju tu neraskidivu vezu. 

MARC JACOBS I KAPICA U FORMI CVETA

Modni dizajner Marc Jacobs preneo je svoj ekscentrični stil sa modnog na parfemsko polje, lansiranjem prve toaletne vode Daisy, 2007. godine. Reč je o vodećem mirisu istoimene mirisne edicije, ispunjene sofisticiranošću i razigranim šarmom, karakterističnim za ovu modnu kuću .

Osim u modnim kreacijama, kombinacija visoke mode, avangardne kulture i ulične estetike ogleda se i u dizajnu Marc Jacobs parfemskih bočica. U fokusu njihove vizuelne prezentacije nalazi se ikonična kapa u obliku cveta – amblem prepoznatljive fuzije hirovitosti, elegancije i kreativnosti ovog brenda. Poput nežnog buketa, poklopac hvata suštinu estetike Marc Jacobsa – razigranu sofisticiranost, te rezonuje sa urođenom sposobnošću dizajnera da unese dodir mladalačke buntovnosti u luksuz.

GLAVA MEDUZE KAO SIMBOL VERSACE BRENDA

Glava Meduze neodvojivi je element Versace identiteta, budući da se nalazi gotovo na svakoj modnoj, no i parfemskoj kreaciji ovog brenda. Reč je o zaštitnom znaku mitološkog porekla, koji asocira na raskoš i luksuz. Kao simbol moći, snage i lepote, ovaj upečatljivi element dizajna obično dolazi u zlatnoj ili srebrnoj nijansi, pružajući mirisnim kompozicijama dašak glamura i sofisticiranosti. 

Osnivač modne kuće Versace, Gianni Versace, odabrao je glavu Meduze za logo svog brenda, jer ga je podsetio na sliku sa poda ruševina u italijanskom gradu Ređo de Kalabrija, gde se igrao kao dete. 

Baš kao što detalj u obliku glave Meduze zadivljuje, tako i Versace parfemi poseduju sposobnost da očaraju i probude brojne emocije. Fuzija dizajna i mirisa reflektuje posvećenost ove modne kuće raskoši i umetnosti, istovremeno odražavajući dinamičnu igru tradicije i modernosti. Ovaj amblem nije samo simbol prepoznavanja, veći odraz Versace duha – spoj vanvremenske elegancije i odvažne individualnosti.  

ARMANI PREFINJENA ELEGANCIJA

Armani estetika kako modnih, tako i mirisnih kreacija oličava suštinu minimalizma i prefinjene elegancije. Vođena filozofijom ,,manje je više“, ova modna kuća kreira parfemske bočice svedenih oblika i tradicionalnih materijala, savršeno oslikavajući svoj identitet.

I većina torbi s potpisom ovog brenda napravljena je od gabardina, a mnogi stilski znaci upravo ovaj aksesoar prozvali su najboljim primerom visokog stila u modnoj industriji.  

Odsustvo preteranih ukrasa omogućava mirisu da bude u centru pažnje, dok čiste linije i uglađene konture reflektuju bezvremensku gracioznost. Armanijeva posvećenost sofisticiranosti ne leži u razmetljivosti, već u pedantnoj izradi, vrhunskim materijalima i suptilnim detaljima koji stvaraju auru nenametljivog luksuza.

Izbor materijala za bočice parfema ključni je aspekt njihovog dizajna, koji prevazilazi puku estetiku. Staklo, kristal, keramika, pa čak i nekonvencionalni materijali, poput metala i drveta, savršeno reflektuju etos brenda. Elegantne, minimalističke staklene boce najčešće odražavaju modernost i sofisticiranost, dok kitnjasti, kompleksni dizajni ukazuju na luksuz i raskoš. 

BOHO STIL CHLOÉ PARFEMSKIH BOČICA

Modna kuća Chloé poznata je po boho estetici, koja se ogleda i u njihovim parfemskim kolekcijama. Bočice gotovo svih Chloé mirisa savršeno otelotvoruju etos brenda koji obuhvata jednstvenu fuziju bezvremenske ženstvenosti i moderne sofisticiranosti. Odlikuju se čistim linijama, gracioznim oblinama i delikatnim detaljima, stvarajući harmoničan balans između vintage šarma i aktuelnog senzibiliteta.

Četvrtasta bočica nabranih staklenih zidova jedna je od najpoznatijih bočica Chloé mirisa. Njen dizajn osmislio je Patrick Veillet, pronašavši inspiraciju u rukavima plisirane Chloé bluze. „Odeća ostavlja utisak slobode i fluidnosti. Pokušao sam da prenesem ovu osobinu na bočicu mirisa. Želeo sam da napravim parfemsku flašicu sa snažnom horizontalnom i vertikalnom strukturom, koja evocira gipkost“, izjavio je on. 
 

EKSETRIČNA ESTETIKA MODNE KUĆE CAROLINA HERRERA

Modna kuća Carolina Herrera poznata je po ekscentričnom dizajnu parfemskih bočica, koje odišu inovativnim i maštovitim oblicima. Najpoznatija je ona u formi visoke potpetice, koja savršeno simboliše samopouzdanje i osnaživanje žena.   

Cipele sa visokom potpeticom simbol su ženske moći i seksualnosti od svog nastanka 50-ih godina prošlog veka. Istorijski gledano, stiletto je povezan sa visokom modom, luksuzom i glamurom. 

Takođe, upotrebljavan je kao simbol pobune protiv konzervativnih društvenih normi, jer se u početku smatralo skandaloznim da žene nose cipele sa provokativnom potpeticom. Danas, cipele sa visokom  petom ostaju popularan izbor obuće za žene koje žele da se osećaju samouvereno, seksi – sa stilom.

Svaki detalj vizuelne prezentacije Carolina Herrera parfema ukazuje na razigran i nekonvencionalan karakter brenda. Ekscentrična pakovanja opravdana su zabavnim, koketnim i nestašnim mirisnim kompozicijama, koje rezonuju sa osnovnim vrednostima ove modne kuće, kao što su luksuz i sofisticiranost. Od hirovitih obrta na klasičnim oblicima do inkorporiranja složenih detalja i živih nijansi – bočice Carolina Herrera parfemskih i toaletnih voda predstavljaju i vizuelni užitak i mirisno iskustvo. U svojoj ekscentričnosti, one hvataju suštinu individualnosti i slave mogućnost i slobodu samoizražavanja.

Budući da obuhvataju srž njihove estetike, parfemi su zapravo produžetak identiteta modnih kuća. Izborom materijala, forme, boje i detalja parfemskih bočica, dizajneri se upuštaju u razgovor sa potrošačima, pozivajući ih da istraže suštinu mirisa, no i suštinu samog brenda

© Jasmin 2024. Sva prava zadržana Razvoj Smart Web. vrh strane