ZAŠTITNO LICE– VERSACE Eros Pour Femme Edp

Za zaštitno lice ovog Versace parfema izabrana je holandska manekenka Lara Stone, koja je krasila i naslovnicu časopisa Vogue.

Dve godine nakon lansiranja muškog Eros izdanja, na parfemsku scenu stupio je njegov ženski par – Eros Pour Femme. U senzualnoj reklamnoj kampanji glavna uloga poverena je Lari Stone, najpoznatijioj manekenki današnjice, koja se našla na naslovnici pariskog i britanskog izdanja magazina Vogue. Njen zaštitni znak jeste dijastema (razmak između zuba), ali i obline, zbog kojih je mnogi porede sa zvezdama starog Holivuda. 


British Fashion Awards dodelio je Lari prestižnu nagradu za 2010. godinu.


U reklamnoj kampanji za Eros Pour Femme, ona pozira u zavodljivoj haljini s prorezima, ukrašenoj zlatnim detaljima i gladijatorkama do kolena. Njenim zavodničkim moćima ne uspeva da odoli čak ni bog Eros, kojeg otelotvoruje Brian Shimansky. Akcenat je stavljen na snagu žene i njeno neosporno umeće da probudi strast koju je nemoguće obuzdati. A ko bi uopšte mogao da odoli Larinom seksepilu?!


Kako kaže Donatella Versace, Eros Pour Femme je dizajniran tako da oslika iskonsku moć žene. Lara je ta savršena, fatalna žena, sa jakim karakterom, koja osvaja čim je pogledate u oči.


No, ovo nije prva Larina uloga kada su parfemske kampanje u pitanju. Ona je zauzela centralno mesto u reklami za mnoge prepoznatljive mirise: McCartney’s Stella EDP, DKNY Be Delicious EDP, Calvin Klein Euphoria EDP, Prada Infusion D’Iris EDP, Tom Ford Noir Pour Femme EDP...

I ne čudi. Njena pojava gotovo nikoga ne ostavlja ravnodušnim. Ona je u stanju je da se u potpunosti prilagodi različitim ulogama koje su joj poverene. To obično biva kada se spoje privlačna spoljašnjost, seksepil, individualnost i neosporni talenat.

Vezani članci

© Jasmin 2024. Sva prava zadržana Razvoj Smart Web. vrh strane