ZAŠTITNO LICE– VERSACE Eros Man EDT

Američki model Brian Shimansky izabran je za zaštitno lice jer na najbolji način dočarava snagu i energiju Versace Eros mirisa.

Kada je o izboru ambasadora za Eros Man EDT reč, ideja Donattele Versace bila je da ovaj miris predstavlja snažan muškarac – gladijator, spreman da se bori za sopstvene ciljeve. U taj profil savršeno se uklopio američki model Brian Shimansky, koji se pojavio i u reklamnim kampanjama za brendove kao što su Moncler i Dolce&Gabbana, brojnim modnim editorijalima, kao i na naslovnicama magazina GK Portugal, Da Man, Hercules i L'Officiel Hommes Singapore.


Sam pogled na Eros Man ambasadora reći će vam šta Versace nastoji da prikaže svojom reklamnom kampanjom za ovu toaletnu vodu – muškost, seksepilnost i naporan rad koji se isplati.


Malo je reći da je Brian savršeno odigrao ulogu izvajanog, visokog, tamnoputog, zavodljivog boga iz mitologije antičke Grčke.  

Na pitanje kako mu je to pošlo za rukom, odnosno, koji je njegov tajni recept, i kakve utiske nosi sa snimanja, Shimansky kaže: Sloboda pomešana sa konceptom projekta pružila je fotografima glinu koju treba da oblikuju. Snimanje je trajalo 24 časa i, moram priznati, zahtevalo je tonu energije. 


Počastvovan sam što je baš meni pripala uloga Eros amabasadora. Bilo je to zaista uzbudljivo i neverovatno iskustvo.

Brian Shimansky


U reklami Brian se drži za ogromnu tirkiznu bočicu, kao da od toga zavisi njegov besmrtni život, dok njegova odora viori na vetru. 

U reklamnom filmu, on gazi kroz ruševine obučen samo u gladijatorske sandale, donji veš i ogrtač koji vetar konačno uspeva da skine sa njega. Shimansky se tada kupa u iznenadnom pljusku i ispaljuje strelu, koja pogađa Eros Man bočicu.

U svakom slučaju, ni njegova pojava ni Eros Man kompozicija nikoga ne ostavljaju ravnodušnim. I prav su dokaz da, pored talenta za modeling, Shimansky poseduje i glumački potencijal.

Vezani članci

© Jasmin 2024. Sva prava zadržana Razvoj Smart Web. vrh strane