ZAŠTITNO LICE– VERSACE Crystal Noir Woman EDT

Zbog nesvakidašnje lepote, brazilski model Isabeli Fontana, nekadašnji Victoria’s Secrets anđeo, izabrana je za ambasadorku Crystal Noir Woman EDT.

Od malih nogu, ispred ogledala, oblačeći se u različite haljine, Isabeli Fontana sanjala je o modnim pistama i naslovnicama prestižnih magazina. Kada je napunila 13 godina i osvojila nagradu na takmičenju Elite Model Look, već je bila korak bliže svom snu. Otputovalaje u Milano kako bi osvojila modni svet.

Tri godine kasnije potpisala je ugovor sa prestižnim brendom donjeg veša Victoria's Secret. Njene polunage fotografije izazvale su veliku polemiku u javnosti budući da ovaj brend nikada nije radio sa devojkama koje nisu punoletne. No, to nije omelo Isabeli u ostvarenju svog cilja. Napotiv. Ubrzo je potpisala ugovore sa brendovima Versace, Valentino i Ralph Lauren, a nove mogućnosti donele su joj i novi elan.


Isabeli je radila mnogobrojne kampanje za poznate brendove – Louis Vuitton, Dolce&Gabbana, Escada, L'Oreal Paris, Kerastase, Donna Karan, H&M, Estee Lauder, Bottega Veneta, Revlon Professional, Roberto Cavalli, Massimo Dutti, Max Mara, Miss Sixty, Viktor&Rolf, Oscar de la Renta, Moschino, Bulgari... 

Takođe, krasila je naslovnice mnogobrojnih magazina: Marie Claire, Elle, L'Officiel, Vogue, Emporio, Hola, Freeze, Isto e Gente, I-Magazine...


Kada se 2004. godine pojavila na naslovnici američkog magazina Vogue, to je bio pravi proboj. Iste godine, postala je i zaštitno lice Versace Crystal Noir toaletne vode. I ne čudi, njena lepota i seksepil gotovo nikoga ne ostavljaju ravnodušnim, baš kao ni ova mirisna kompozicija i glamurozna reklamna kampanja iza koje stoji fotograf Steven Meisel. A pravi dokaz da je ova simbioza urodila plodom su milioni prodatih bočica ove toaletne vode, koja je do danas uspela da zadrži titulu najprodavanije.

Vezani članci

© Jasmin 2024. Sva prava zadržana Razvoj Smart Web. vrh strane