IZGLED BOČICE- TRUSSARDI Uomo EDT

Elegantna crna bočica Trussardi Uomo toaletne vode ukrašena je zlatnim čepom i zlatnim detaljima, koji doprinose njenom luksuznom izgledu.

Kada je o luksuznim parfemima reč, modna kuća Trussardi etablirala se kao brend koji savršeno spaja bezvremensku eleganciju i savremenu sofisticiranost. Godine 1983. Trussardi je lansirao prvi parfem za muškarce Uomo, a 2011. godine predstavio je istoimenu toaletnu vodu, koja pripada liniji parfema, inspirisanih mirisnom notom kože. 


Elegantna crna bočica ukrašena je zlatnim čepom i zlatnim detaljima.



Na sredini bočice nalazi se Trussardi logo u zlatnoj boji.




Elegantna crna bočica ukrašena je zlatnim čepom i zlatnim detaljima.



Na sredini bočice nalazi se Trussardi logo u zlatnoj boji.


Trussardi Uomo iz 2011. godine reinterpretacija je originalnog mirisa, dizajnirana da korespondira sa savremenim muškarcem. Ova moderna verzija zadržava jezgro DNK Uomo mirisne kompozicije, no poseduje i nove elemente – što se odnosi i na njen vizuelni identitet. 

Ove dve verzije Trussardi Uomo mirisa imaju i vrlo slične, a opet različite bočice. Originalno izdanje iz 1983. godine, dizajnirano od strane Nicole Trussardia, poseduje pravougaonu formu, prekrivenu kožom, koja simboliše kožne mirinse note parfema. Na prednjoj strani bočice nalazi se ikonični logo Trussardi hrta, koji simbolizuje eleganciju i snagu.

Nasuprot tome, bočica iz 2011. godine ima savremeniji dizajn. Zadržala je pravougani oblik, no njene ivice su meške, te odiše modernom jednostavnošću i elegancijom. Bočica crne boje oličva snagu, odlučnost i klasu. Tako naglašava karakter plemenitog muškog mirisa, dok joj zlatni čep i zlatni detalji pružaju dašak luksuza.


I prednji deo bočice tolaetne vode iz 2011. godine krasi ikonični Trussardi logo – amblem nasleđa brenda. Logo, koji sadrži hrta, takođe je redizajniran, ali i dalje predstavlja eleganciju, okretnost i snagu, te je savršeno usklađen sa suštinom Trussardi Uomo mirisa.


Odsustvo prekomernih ukrasa i kitnjastih detalja naglašava usredsređenost brenda na sam miris. Čist i minimalistički dizajn bočice omogućava mirisnoj kompoziciji da zauzme centralno mesto, što govori u prilog tome koliko Trussardi ima poverenja u ovu toaletnu vodu. 

Trussardi Uomo EDT iz 2011. godine ne samo da oduševljava čula svojim sofisticiranim mirisom, već – zahvaljujući prefinjenom dizajnu – predstavlja i svojevrsno umetničko delo. Elegantan kvadratni oblik, crna boja, zlatni detalji, te legendarni Trussardi logo kombinuju se kako bi se stvorila vizuelno zadivljujuću bočicu, koja savršeno dopunjuje miris koji je u nju smešten. Dizajn oličava suštinu italijanskog stila i elegancije, saq primesama ekstravagancije i modernosti, što ovu toaletnu vodu čini eksluzivnom.

Vezani članci

© Jasmin 2024. Sva prava zadržana Razvoj Smart Web. vrh strane