Priča o brendu- Hugo Boss

Ova nemačka kompanija, prisutna na tržištu kroz dva zasebna brenda – BOSS i HUGO, zauzima jednu od čeonih pozicija u premium segmentu modnog tržišta, dok se mirisi iz njenog portfolija ubrajaju među najtraženije na svetu.

KAKO JE SVE POČELO?

Kompanija Hugo Boss nastala je 1924. godine. Hugo Ferdinand Boss nasledio je porodični biznis donjeg veša u rodnom gradu Metzingenu, u kojem je 1924. otvorio kompaniju za proizvodnju radne i sportske odeće. Međutim, 1925. došlo je do krize, a – zarad spasenja kompanije – Hugo se 1931. pridružio Nacionalističkoj partiju Nemačke i potpisao ekskluzivni ugovora kao proizvođač uniformi. U početku su to bile braon košulje za jednu od paravojnih formacija stranke, zatim odela za nacističku omladinu, a potom i crne uniforme za Schützstaffel, poznatiji kao SS. Hugo je bio na čelu firme sve do 1948. godine. Nakon njegove smrti, pa sve do danas brend nije promenio ime.

Godine 1953. Hugo Boss proizveo je prvo odelo, što je označilo prekretnicu u istoriji kompanije. I danas, ona je najpoznatija upravo po proizvodnji odela.

Još u ranoj fazi razvoja brenda, ova kuća usvojila je pravilo da povezuje svoju odeću sa muškim sportovima. U prilog tome govori i njihov pionirski ugovori sa partnerima, kao što su Porche (1971), Davis Cup (1988), A.C. Milan (1995) i Chelsea F.C. (2004).

Godine 1991. počeo je da se razvija raznovrsniji i više mladalački orjentisan Hugo brend, kao i sofisticirani Baldessarini. Od 1998. godine, dizajner Lothar Reiff predvodi Boss Selection (odela), Boss Black (glavna linija), Boss Orange (urbani stil) i Boss Green (sportski stil). Godine 2000. pokrenuta je i ženska linij, takođe dostupna u Black, Green, Orange i Hugo stilovima. Osim odeće, i akasesoari i parfemi deo su ponude ovog brenda.  

DVE LINIJE/DVA BRENDA

Danas je Hugo Boss prisutan na tržištu kroz dva brenda – BOSS i HUGO, koja povezuju visoki standardi.U portfoliju brenda BOSS, utemeljenog 1970. godine, nalazi se muška odeća jednostavnih krojeva, sportsko-elegantna, udobna i prilagođena svakodnevnim aktivnostima. Tu je svakako i ona ženska, prvi put lansirana 1998. godine, koja se fokusira na ženstvenost, odvažnost i odlučnost.

Godine 2022. – nakon skoro 50 godina – kompanija se odlučila za rebrending kampanju s ciljem da se približi mlađoj populaciji, što je uključivalo i novi (jednostavniji) logo za brend BOSS i kompletan rebrending svih elementata koji čine njegov vizuelni identitet u pravcu razigranije i ležernije estetiku. BOSS je objavio i najnoviju kampanju za kolekciju proleće/leto2022 pod nazivom #BeYourOwnBoss, koju predvode zvezde nove generacije – Hailey Bieber, Kendall Jenner, reper Future, K-pop zvezde i TikTok influenseri.

HUGO liniju definišu tri reči: klasika, opuštenost i elegancija. Zapravo, njihov miks. Dok je fokus muške kolekcije na oštrim linijama i čistom dizajnu, ženska linija je odvažna, no ujedno elegantna i ležerna, a obe dikriraju haute couture trendove.

Popularni modni brend veoma vodi računa o održivosti, čemu u prilog govori i činjenica da je kreirao prvo vegansko odelo od veštačkih vlakana – deo Responsible Tailoring kolekcije.

U SVETU MIRISNOG LUKSUZA

Hugo Boss ne definiše samo vrhunski kvalitet i luksuzni pečat kada su modne kreacije u pitanju, već i one mirisne, koje su već dugo neizostavni deo glamuroznih, ali i svakodnenih događaja. 

Prva mirisna kreacija ovog brenda – Boss Number One for Men–lansirana je 1985. godine. 

Danas ovaj brend poseduje pravo malo carstvo upečatljivih mirisnih kompozicija namenjenih i muškarcima i ženama koji nose osnažujuće 
i motivišuće poruke, onih koje unose dozu senzualnosti, privlačnosti i sofisticiranosti u svaki trenutak života i pomažu vam da iskažete svoju jedinstvenu harizmu, individualnost, kao i onih kreiranih da podstaknu hrabrost, muškost...
Na primer, kroz moto kampanje "Šta te čini živom?", Hugo Boss Alive kolekcija, koja sadrži Boss Alive EDT, Boss Alive EDP, Boss Alive intense EDP i Boss Alive Parfum – poziva žene širom sveta da proslave male životne radosti – trenutke sreće koji nas podsećaju da treba uživati u svakom trenutku. Ova inspirativna poruka podstiće žene da budu hrabre, snažne i jedinstvene. 

JESTE LI ZNALI? Boss Bottled je najprodavanija kolekcija ovog brenda. Zahvaljujući tome, Boss je jedan od vodećih brendova u parfemskoj industriji.

U skladu sa kampanjom za Hugo parfeme koja prati parolu živite u trenutku i definišite svoja pravila, promovišući individualnost i 
samoizražavanje – Hugo Man EDT upravo tako miriše. Sa Berlinom u pozadini kampanje, gradom koji oličava duh mogućnosti i avanture, ali i slobodoumni stav brenda – ova toaletna voda kao stvorena je za svakog pojedinca koji je dovoljno hrabar da se izdvoji iz gomile i usudi se da bude drugačiji. 

Ovaj brend zalaže se za održiviji pristupu životnoj sredini i kada su mirisi u pitanju. Tako, na prmer, Hugo Man EDT bočica dolazi u mat kutiji napravljenoj od 98% kartona, koji u sebi sadrži reciklirani papir.

Kada je reč o zavodljivim moćima Hugo Boss kompozicija, na scenu stupa Boss The Scent linija, začetnik nove kolekcije brenda muških i ženskih mirisa koji uvek izlaze u paru – kao simbol povezanosti između nje i njega. Reč je o provokativnim mirisnim kompozicijama koje imaju moć da umetnost suptilnog zavođenja podignu na viši nivo. Njihova opojna mešavina sastojaka ostavlja privlačan trag, te rasplamsava strasti.
Na kraju, jedno je sigurno: zahvaljujući Hugo Boss odeći,aksesoarima i mirisima, dobićete statusni simbol koji odiše elegancijom, prestižom i bezvremenošću, koji će uvek privući pažnju.

NICHE VS DIZAJNERSKI MIRISI

Uspeh parfemskih kuća koje proizvode niche mirise nije prošao ispod radara dizajnerskih brendova. U svom odgovoru, mnogi su lansirali ekskluzivnije, tzv. private linije parfema, kao što su Tom Ford Private Blend, Armani Privé, Dior Collection Privée, Les Exclusifs de Chanel…
kako bi uhvatili suštinu ekskluzivnosti i zadržali svoje lojalne kupce. 

© Jasmin 2024. Sva prava zadržana Razvoj Smart Web. vrh strane