PRIČA O BRENDU: GUCCI

Kao mnogi drugi svetski poznati luksuzni brendovi, i Gucci je svoje modno putovanje započeo proizvodnjom kožne galanterije i prtljaga. Tokom godina kontinuirano je širio svoju liniju proizvoda kako bi obuhvatio široku lepezu luksuzne robe, uključujući torbe, cipele, odeću, aksesoare, kao i parfeme. 

Italijansku luksuznu modnu kuću, sa sedištem u Firenci, osnovao je Gucci Gucci 1921. godine. Njegova četiri sina, a kasnije i unuk, pridružili su se porodičnoj firmi. Uprkos brojnim sukobima i pravnim sporovima, kompanija je izrasla u jednu od vodećih svetskih kuća luksuzne robe zahvaljujući izuzetnoj izradi i upotrebi najfinijih materijala. Pod upravom Alda Guccija (Guccijevog sina), istoimena modna kuća postala je svetski poznat brend. Međutim, porodica Gucci u potpunosti je izbačena iz kapitala kompanije do 1993. godine. Nakon ove krize, brend je oživeo, te 1999. godine postao podružnica francuskog konglomerata PPR, kasnije preimenovanog u Kering.

Prepleteni dvostruki G logo, predstavljen 1960-ih, postao je sinonim za eleganciju i raskoš.

GUCCI VIZIJA

Guccijeva vizija da spoji umetnost sa funkcionalnošću dovela je do stvaranja kultnih dizajna ovog brenda, koji su i dan danas prisutni. Jedan od ikoničnih modnih komada svakako su Horsebit mokasine, kreirane 
1953. godine. Ručno rađene, postale su vrlo popularne, a tome u prilog ide i činjenica da su 1985. godine izložene u Metropoliten muzeju u Njujorku, postavši deo stalne kolekcije.

Jackie torba još jedan je preoznatljivi modni akseskoar sa Gucci potpisom. Originalna verzija poznata je pod imenom Constance, nazvanom po ćerki dizajnera. Međutim, budući da je popularnost stekla zahvaljujući Jackie Kennedy 1960-ih, preimenovana je u Jackie.

TOM FORD ERA

Godine 1990. slavni Tom Ford doveden je u Gucci – prvo kao dizajner odeće, a kasnije i kao kreativni direktor. Njegov odvažan i provokativan 
dizajn revitalizovo je brend i privukao novu generaciju klijenata. Njegove elegantne i seksi kreacije, često sa smelim izrezima i provokativnim siluetama, redefinisale su imidž modne kuće Gucci kao smeo i moderan. 

NOV KREATIVNI PRAVAC

Nakon Fordovog odlaska, Frida Giannini preuzela je uzde kao kreativni direktor, donoseći modnoj kući Gucci svežu, ženstvenu estetiku. Tokom svog mandata ponovo je osnažila brend romantičnim i boemskim dizajnom, stvarajući nezaboravne kolekcije koje su se dopale široj publici.

REINVENCIJA ALESSANDRA MICHELEA

Gucci je uspešan u uspostavljanju inovativne saradnje sa savremenim umetnicima, poznatim ličnostima i dizajnerima, spajajući svet mode sa drugim oblicima umetnosti. Imenovanje Alessandra Michelea za kreativnog direktora 2015. godine označilo je još jednu prekretnicu za brend. Njegova smela i eklektična vizija redefinisala je luksuz i dovela u pitanje konvencionalne norme. Sa snažnim fokusom na individualnost, rodnu fluidnost i maksimalizam, Michele je uneo neobičan i razigran šarm u Gucci kolekcije.

Kolonjske vode poznate su po svetlim, prozračnim i svežim mirisnim notama. Inspirisane citrusima poput limuna, bergamota i grejpfruta, poseduju sposobnost da izazovu osećaj čiste, revitalizujuće i okrepljujuće energije, te nude suptilnu auru koja traje najduže tri sata. 

PARFEMI SA GUCCI POTPISOM

Renomirana italijanska luksuzna modna kuća nije slavna samo zahvaljujući izuzetnoj odeći i aksesoarima, veći zadivljujućim mirisima koji decenijama krase svet parfemske industrije. 

GUCCI NO. 1

Prodor ove modne kuće u svet mirisa započeo je ranih 1970-ih, kada je brend predstavio svoj prvi miris – Gucci No. 1. Ova revolucionarna kreacija bila je ideja Alda Guccija, jednog od Guccijevih sinova. Označila je početak mirisnog nasleđa koji će ostaviti neizbrisiv trag u parfemskoj industriji i savršeno dočarala suštinu Gucci prepoznatljivog stila — harmoničan spoj raskoši i bezvremenosti.

Gucci Pour Homme, lansiran 1976. godine, prvi je Gucci miris za muškarce. Njegova mešavina drvenastih i orijentalnih nota oličava muževnost i sofisticiranost, zahvaljujući čemu je doživeo neverovatnu popularnost.

GUCCI MIRISNA LISTA  

Ono što izdvaja Gucci mirise jeste njihova sposobnost da obuhvate suštinu bogatog nasleđa brenda i identiteta koji se razvija. Bilo da se radi o klasičnoj eleganciji Gucci by Gucci ili o smeloj modernosti Gucci Blooma – svaki miris priča jedinstvenu priču.

Gucci Eau de Parfum (1987.): Ovaj miris svedočanstvo je sposobnosti brenda da se razvija u skladu sa vremenom. Poznat po senzualnim notama, ovaj kompleksan miris savršeno je prigrlio raskošni duh 80-ih.

Envy (1997.): Envy je revolucionarna mirisna kompozicija koja odlično reflektuje duh savremenih žena. Njene oštre, zelene note i cvetni buket predstavljaju svež pogled na ženstvenost.

Rush (1999.): Rush predstavlja hrabar odmak od tradicionalnih mirisa. Njegova eksplozivna mešavina cveća, začina i drveta odjekuje smelim i 
avanturističkim duhom. 

Guilty (2010.): Ovaj mirisni duo – Guilty za Njega i za Nju – asocira na pobunu i zavođenje. Privukao je mlađu, dinamičniju publiku, istovremeno zadržavajući osnovne vrednosti brenda.

Bloom (2017.): Neodoljiva Bloom parfemska kolekcija donela je novu viziju ženstvenosti i nemilosrdne autentičnosti.

Gucci modna i parfemska istorija svedočanstvo je nepokolebljive posvećenosti brenda luksuzu, eleganciji i stilu. Od svog početka, pa sve 
do danas, ova kuća redefiniše modu i mirise, simolišući bezvremensku eleganciju i stil. Njena sposobnost da se prilagodi promenljivim vremenima, uz očuvanje svog nasleđa, omogućila joj je da ostane lider u svetu luksuzne industrije. 

© Jasmin 2024. Sva prava zadržana Razvoj Smart Web. vrh strane