PRIČA O BRENDU- CHLOE

Francusku modnu kuću Chloé osnovala je Gabi Aghion 1952. godine uvodeći novi talas luksuznih kreacija u modnu industriju. Osim proizvodnje renomirane odeće i aksesoara, brend se temelji i na produkciji parfema, stvarajući mirise koji otelotovoruju ženstvenost, gracioznost i bezvremenski stil.

RAĐANJE KULTNE MODNE KUĆE

Gabi Aghion, vizionarka i slobodoumna Parižanka rođena u Egiptu, prepoznala je potrebu za novom perspektivom u ženskoj modi. Zajedno sa svojim poslovnim partnerom – Jacquesom Lenoirom – pokrenula je brend pod nazivom Chloé, kao alternativu tadašnjim formalnim haute couture kreacijama. Njene modne kolekcije obuhvatale su ležerniju, no elegantnu i modernu odeću, naglašavajući njihovu udobnost i fluidnost. 

Rani uspeh brenda može se pripisati njegovoj inovativnoj upotrebi luksuznih tkanina, poput svile i čipke, kao i korišćenju prirodnih, zemljanih paleta boja. Za izradu jedne Chloé modne kolekcije potrebno je oko 800 metara svile.

IKONIČNI MODNI KOMADI

Zahvaljujući kultnim modnim komadima, koji su postali sinonim za brend, njegova aktuelanost ne jenjava ni dan danas. Kreirani od strane najpriznatijih dizajnera na svetu, savršeno reflektuju romantičan i boemski stil ove modne kuće.

Godine 1965. Karl Lagerfeld dizajnirao je kultnu Tertulia haljinu za kolekciju proleće/leto ‘66. Ručno oslikana kreacija postavila je ton za Chloé boemski šik.

Kao najmlađi kreativni direktor brenda Stella McCartney, 1997. godine, unela je seksi, rokenrol duh u Chloé kreacije, kombinovan sa romantičnom i vintage estetikom brenda.

Pod vođstvom druge kreativne direktorke Phobe Philo, 2005. godine, lansirana je jedna od kultnih tašni sa Chloé potpisom — Paddington torba.

Pet godina kasnije ova modna kuća, sa Clare Waight Keller na poziciji kreativne direktorke, predstavila je još jednu ikoničnu Marcie torbu koja savršeno reflektuje nomadski duh.

Najpoznatiji Chloé aksesoar je mala, elegantna Drew torba, prezentovana 2013. godine. Oličena glamurom 70-ih, predstavlja istinsku ikonu ove modne kuće.

,,Sve što sam ikada želela je da Chloé učini ljude srećnim“, reči su Gaby Aghion .

Chloé parfemi više su od mirisa – oni predstavljaju produžetak vizije brenda i svedočanstvo njegove posvećenosti bezvremenskoj eleganciji i 
ženstvenosti. Od delikatnog pakovanja do pažljivo odabranih sastojaka – svaki aspekt Chloé mirisnih kompozicija oličava luksuz i sofisticiranost.

PRVI MIRIS

Prodor ove modne kuće u svet parfimerstva počeo je 1975. godine lansiranjem prvog mirisa, jednostavno nazvanog Chloé (Parfums Chloé). Kreirana od strane slavne parfimerke Betty Busse, zahvaljujući cvetnom i puderastom tonu, ova toaletna voda odraz je modne filozofije brenda – harmoničan spoj mekoće, romantike i elegancije.

PARFEMSKI KLASIK

Godine 2008. modna kuća Chloé uvrstila je u svoj mirisni portfolio istoimenu parfemsku vodu, koja je postala istinski parfemski klasik. Pažljivo odabranim notama božura, ruže, frezije, ličija, magnolije, đurđevka, ambera i kedra iz Virdžinije Chloé Eau de Parfum otelotvoruje suštinu Chloé žene – njenu samouverenu, slobodoumnu i ležernu stranu ličnosti.

CHLOE RUŽA

Godine 2013. modna kuća Chloé kreirala je reinterpretaciju istoimene originalne parfemske vode, te lansirala novu kolekciju mirisa – Chloé Eau de Parfum Rose Edition. Ove kompozicije dodaju novu dimenziju Chloé univerzumu, naglašavajući romantičnu i delikatnu prirodu ruže. Naime, bzirana je na spoju mirisnih nota ruže, magnolije i belog mošusa, verno reflektujući eleganciju brenda. 

MIRISNI NOMAD

Za razliku od klasičinih, cvetnih mirisa sa Chloé potpisom – Chloé Nomade – kombinuje svežinu hrastove mahovine sa toplinom mirabel šljive, stvarajući modernu, no bezvremensku kompoziciju. Lansirana 2018. godine, ova parfemska voda inspirisana je duhom avanturističkih žena koje istražuju svet sa osećajem slobode i nezavisnosti.

Za razliku od klasičinih, cvetnih mirisa sa Chloé potpisom – Chloé Nomade – kombinuje svežinu hrastove mahovine sa toplinom mirabel 
šljive, stvarajući modernu, no bezvremensku kompoziciju. Lansirana 2018. godine, ova parfemska voda inspirisana je duhom avanturističkih žena koje istražuju svet sa osećajem slobode i nezavisnosti.

NICHE VS DIZAJNERSKI MIRISI

Uspeh parfemskih kuća koje proizvode niche mirise nije prošao ispod radara dizajnerskih brendova. U svom odgovoru, mnogi su lansirali ekskluzivnije, tzv. private linije parfema, kao što su Tom Ford Private Blend, Armani Privé, Dior Collection Privée, Les Exclusifs de Chanel…
kako bi uhvatili suštinu ekskluzivnosti i zadržali svoje lojalne kupce. 

© Jasmin 2024. Sva prava zadržana Razvoj Smart Web. vrh strane