PRIČA O BRENDU - BURBERRY
Suština brenda Burberry vrti se oko britanske baštine, večne elegancije i spajanja klasičnih i savremenih elemenata.


Elegantan. Klasičan. Inovativan. Tri reči koje ukratko opisuju brend Burberry, koji je – vođen idejom da odeća treba da bude dizajnirana da štiti ljude od britanskih vremenskih uslova – kada je imao 21 godinu, osnovao krojač Thomas Burberry. Nazvan po svom osnivaču, ovaj brend inspirisan je istorijom Londona, dok njegove kreacije odišu šarmom i duhom engleske prestonice.
Burberry crpi inspiraciju iz bogate istorije i tradicionalne britanske estetike, uključujući ikonični trench mantil, vojne uticaje i prepoznatljivi Burberry karirani uzorak.
Burberry nastoji da stvori komade koji se večno nose i cene, bez obzira na trenutak u kom su nastali.
PUT KA MODNOM TRONU
Zahvaljujući svojim odevnim predmetima i modnim dodacima, kultnom trench coatu i jedinstvenom, prepoznatljivom tartan dezenu, Burberry se izdvojio na modnom polju.


Čuvena Burberry karirana šara doživela je svoju ekspanziju tokom 60-ih godina 20. veka, osvajajući titulu jedne od najpopularnijih u modnoj industriji.
Thomas Burberry proslavio se 1856. godine, kad je kreirao gabardin, prvu vodootpornu tkaninu na svetu, a koju je patentirao 1888. Gabardin je bio savršen materijal za mantile i kapute, čijom se izradom Burberry brzo proslavio. Burberry kaput voleli su i Winston Churchill, britanski premijer, američki predsednik Ronald Reagan. I glumica Audrey Hepburn nosila je Burberry kaput tokom snimanja legendarnog filma „Doručak kod Tifanija“.


Tokom 50-ih godina, Burberry je postao dvorski dobavljač za britansku kraljevsku porodicu, od koje je dobio Royal Warrant for Clothing.
I većina torbi s potpisom ovog brenda napravljena je od gabardina, a mnogi stilski znaci upravo ovaj aksesoar prozvali su najboljim primerom visokog stila u modnoj industriji.


Burberry marama takođe uživa veliku popularnost, a fascinanta je činjenica da je prvi put proizvedena u jednom škotskom selu, na 200 godina starom mlinu.
Sve u svemu, svaki komad iz portfolija ovog brenda svojevrsni je „suvenir“, ali i sinonim za dobar stil.
MIRISNO POGLAVLJE
Osim modnih komada, Burberry nudi ekskluzivnu liniju mirisa za muškarce i žene, od kojih su mnogi smešteni u bočice ukrašene unikatnim i prepoznatljivim dezenom – u saradnji sa Inter Parfums
MIRISNO POGLAVLJE
Osim modnih komada, Burberry nudi ekskluzivnu liniju mirisa zamuškarce i žene, od kojih su mnogi smešteni u bočice ukrašeneunikatnim i prepoznatljivim dezenom – u saradnji sa Inter Parfums.


Prvi Burberry parfem – Burberry for Men – lansirane je 1981. godine.
Mirisne kreacije Burberry kuće napravljeni su u saradnji sa različitimparfimerima. Na ovoj listi našla su se mnoga priznata imena: Creations Aromatiques, Emilie Coppermann, Mark Buxton, Michel Almairac, Nathalie Gracia-Cetto, Antoine Maisondieu, Antoine Lie, Dominique Ropion, Anne Flipo...


My Burberry kolekcija mirisa inspirisana je trench coat mantilima.
Luksuzne, elegantne i neodoljive mirisne kompozicije najčešće sadržecvetne i voćne note, ublažene različitim začinima kako bi se postiglaprefinjena aroma.


I mirisi i kampanje koje ih prate takođe nastavljaju da odražavaju Burberry nasleđe, pronalazeći inspiraciju u muzici, modi, Londonu i britanskim ikonama. A upravo to nasleđe i dalje se prenosi s kolena na koleno, dok Burberry priča iznova i iznova oživljava pred očima novih generacija i nastavlja da živi... Po svemu sudeći –zauvek!