O KAMPANJI- RABANNE Phantom Men EDT

Ovaj inovativni miris nastao je upotrebom najsavremenijih kreativnih procesa za odabir sastojaka tj. primenom veštačke inteligencije.

Lansiranjem Phantom toaletne vode za muškarce 2021. godine, modna kuća Rabanne nastavila je da ruši granice i nudi jedinstvenu viziju, odražavajući težnje mlađe generacije: svet u kojem svako može da bude veran sebi. Hrabar poziv da iskoračite izvan zone komfora i proslavite život.

Budući da je veštačka inteligencija korišćena u kreiranju samog mirisa, te da bočica u kojoj je smešten, prati ovu futurističku ideju – i sama kampanja ove toaletne vode podrazumeva upotrebu savremene tehnologije. Osim u klasičnoj reklami, sa modelom kao zaštitnim licem, miris je predstavljen na još jedan, veoma neobičan način. 

Rabanne udružio se sa kompanijama Starcom i Bidstack kako bi, izvan beauty industrije, u okviru futurističke igrice Curved Space, prezentovao muški miris Phantom. 

Slaveći luksuznu izradu i novu tehnologiju, za potrebe inovativne kampanje kreiran je lik u video-igrici, koji izgleda poput kolekcionarske bočice toaletne vode u obliku robota. Njegov zadatak je da putuje kroz svemir i da se, prskanjem mirisa, bori sa neprijateljskim kosmičkim paucima. 


Kampanja sadrži iskustvo virtuelne realnosti, koje omogućava korisnicima da istraže svet mirisa na jedinstven i interaktivan način. Iskustvo vodi korisnike na putovanje kroz futuristički gradski pejzaž, naglašavajući moderan i inovativan karakter toaletne vode.


Ovo je prvi put da je miris predstavljen u video-igrici. Celokupna kampanja odličan je primer inovativnog pristupa koji podrazumeva angažovanje publike da bi se poboljšalo iskustvo krajnjeg korisnika. 

© Jasmin 2024. Sva prava zadržana Razvoj Smart Web. vrh strane