O KAMPANJI- RABANNE Invictus Victory Elixir Man EDP 

Invictus je ime koje ponosno naglašava muževnost i snagu. Nepobediv i nesavladiv, heroj kome niko ne može odoleti.

Priča o Invictus konceptu zaista je zanimljiva, a kako kaže direktor marketinga brenda Rabanne – Jean Holtzmann – sve je počelo sa snom.

Sanjao sam da budem rok zvezda. Taj san je u realnosti Black XS. Sanjao sam da budem bogat i slavan, poput 1 Milliona. Danas svaki čovek sanja da bude šampion. Čovek kome zavide, čovek kakav drugi žele da budu, muškarac kojeg želi svaka žena. Ovaj san je vanvremenski, objasnio je Holtzmann.


Ime Invictus dočarava nepobedivog heroja, blagoslovljenog od strane bogova i spremnog da prihvati svaki izazov. Ovaj miris počiva na kontrastu između oštre svežine i senzualnosti – dve sile kojima niko ne može da odoli. Reč je o mitskom mirisu za čoveka – legendu.


Reklamna kampanja, koju je režirao Airton Carmignani – Tino, prikazuje apsolune pobednike na sportskom terenu, a njen glavni protagonista je NBA igrač koji ulazi u istoriju kao jedan od najboljih iz svoje generacije – Jalen Green. 


U kampanji, Green glumi pored velikih sportskih legendi kao što su Jesse Owens i John McEnroe, inspirišući legende današnjice da ne prestaju da nižu pobede. 


Ovim potezom Tino ukazuje na svakodnevne šampione, heroje koji potvrđuju čudo čoveka pred izazovom. 

Zanimljivi film prati pesma repera Vo Viliamsa Greatness, inspirisana onima koji naizgled nerealan san pretvaraju u javu.

Poruka je poslata. Vreme je da iskoristite trenutak, pomerite sopstvene granice i trijumfujete. 

Vezani članci

© Jasmin 2024. Sva prava zadržana Razvoj Smart Web. vrh strane