O KAMPANJI- Rabanne 1 Million Parfum Man

Rabanne predstavio je Million naciju. Mlade, talentovane i hrabre ljude koji su se usudili da budu ono što jesu.

Bravo za sve njih! Rabanne nije mogao napraviti bolji izbor za ovu kampanju. Kako najbolje opisati Milionsku naciju? Grupa istomišljenika koji teže višem u životu. I koji to i ostvaruju.


Million naciju čini grupa modela, glumaca, pevača, plesača, repera. Lica kampanje za parfem 1 Million Man su: Joey Bada$$, Simona Kust, Alton Mason, Dree Hemingway, Levi Dylan, Londone Myers. I svi su oni neverovatni.


Uostalom, takav je bio i sam Rabanne. 


Brend Rabanne je osnovan 1966. godine, a prvi parfem brenda predstavljen je 1969. godine. 

Prikazivanje dualnosti sa prefinjenošću i svestranošću držalo je brend uvek na pragu redefinisanja kako da održi relevantnost i u novoj eri. Zato je Rabanne prilikom lansiranja parfema 1 Million kampanju uradio sa pažljivo biranim mladim i uspešnim ljudima, na čijem je čelu reper Joey Bada$$. 


Rabanneov 1 Million poznat je po svojim hrabrim i luksuznim mirisima namenjenim samouverenim i stilizovanim muškarcima. 


Parfem je stekao veliku popularnost već posle svog prvog lansiranja 2008. godine. Rabanne je potom celu liniju 1 Million povezao sa raskošnim i luksuznim načinom života. U tom stilu je i ambalaža parfema, prepoznatljiva i upečatljiva bočica u obliku zlatne poluge koja simbolizuje bogatstvo i uspeh.


Godine 2020. brend predstavlja novi Rabanne 1 Million Parfum Man – kampanjom koja je obeležena Million nacijom, lepim i mladim ljudima, vedrim, raspoloženim i razigranim, kako se vidi u promotivnom spotu, a koji su pritom okruženi simbolima moći, bogatstva i života na visokoj nozi. Oni su oličenje luksuza i raskoši koju donosi 1 Million Parfum. 

Vezani članci

© Jasmin 2024. Sva prava zadržana Razvoj Smart Web. vrh strane