ZAŠTITNO LICE– MONT BLANC Explorer Man EDP

Model i pustolov Rein Langeveld, koji je uvek spreman za novu avanturu, bio je idealan izbor za zaštitno lice Mont Blanc Explorer parfema.

Rein je model, ali i veliki pustolov, koji je u svakom trenutku raspoložen da poseti neko novo mesto. Sada vam je već mnogo jasnije zašto je baš on izabran za promotivno lice parfema Mont Blanc Explorer Men EDP za kampanju 2019. godine. Jer on je explorer. Istraživač u duši. Avanturista koji želi da upozna svet, da istraži svaki skriveni kutak.


Etablirani model Rein Langeveld rođen je i odrastao u Holandiji. Karijeru je započeo 2000. godine u Brazilu. Ipak, nije imao dovoljno novca da preživi u Rio de Žaneiru, pa je krenuo dalje da okuša sreću. 


Život u pokretu – to je jedna od stvari koje Rein voli u modelingu. Može da putuje s kraja na kraj sveta, a u okviru mnogih kampanja koje je radio za niz poznatih brendova, kako kaže, posetio je i mesta koja nisu otvorena za javnost. Kad je o parfemima reč, pojavljuje se i u kampanji za Azzaro Chrome Intense EDT iz 2015. godine. Pored manekenstva, oduvek je bio zaljubljenik u umetnost, posebno u umetničku fotografiju. Studirao je likovnu umetnost na Gerrit Rietveld Academie u Amsterdamu.

A šta je još u planu ovog velikog avanturiste... 

Šta sledeće želite da posetite?

National Portrait Gallery u Londonu me uvek intrigira. Inače, volim da istražujem gradove ne znajući šta tačno da očekujem. Ponekad mi samo dune Zašto ne radimo to i to? Nema veze što nam je to mimo plana!

Sitnice bez kojih ne možete...Šta sledeće želite da posetite?

Moji omiljeni predmeti su tamnozelena Belstaff jakna od antilop kože – otmena je, bogata i funkcionalna, kao i dobar ručni sat – ako treba da izdvojim omiljeni brend satova, neka to bude Rolex – kao siguran znak sofisticiranosti. Naravno, ne mogu bez svoje porodice, prvenstveno dece. 


Rein se ističe i izgledom i energijom avanturiste, što je vidno u svakom njegovom pokretu, a savršeno se uklapa i u koncept Explorer parfema. Njegova prisutnost u reklamnim kampanjama za ovaj parfem doprinosi da Mont Blanc Explorer bude primamljiv muškarcima, posebno onima koji žele da otkriju svet i pritom mirišu sofisticirano i privlačno. 


Ono što je zaista važno, a što podržavate?

Parley, neprofitna organizacija koja se fokusira na globalnu zaštitu okeana, nešto je što zavređuje pažnju. Takođe, izdvajam Vollebak, brend muške sportske garderobe koji stvara odeću za budućnost, koristeći nauku i tehnologiju i pritom čuvajući planetu. 

O čemu sanjate?

Da imam recimo 300 milijardi funti – potrudio bih se tada da svako ljudsko biće na planeti ima za svoje osnovne potrebe, tako da niko na svetu više ne bi brinuo hoće li sutra imati bar koricu hleba ili pijaću vodu. Verujem da se svet može učiniti mnogo boljim mestom za život.

Šta još na sve ovo da dodamo sem da je Rein, u svakom smislu, istinski explorer.

Vezani članci

© Jasmin 2024. Sva prava zadržana Razvoj Smart Web. vrh strane