IZGLED BOČICE- HUGO BOSS Boss Alive Parfum Woman

Zlatni ukras okružuje staklenu bočicu poput komada nakita, dok rubin crvena boja dočarava intenzitet mirisa i osnaženi duh Boss Alive žene.

Luksuz. Reč koja se savršeno uklapa u koncept Hugo Boss brenda i koja ga savršeno otelotvoruje kada su mirisne kreacije, kao i bočice u kojima su one smeštene u pitanju. Svaka bočica iz Alive edicije dokaz je ove tvrdnje, a ni poslednja u nizu – ona koja nosi Boss Alive Parfum – nije izuzetak.


Zlatni poklopac ukrašava bočicu poput komada nakita.



Na sredini bočice nalazi se Alive logo u zlatnoj boji.



Bočicu krasi kombinacija strasti i luksuza-crvene i zlatne boje.




Zlatni poklopac ukrašava bočicu poput komada nakita.



Na sredini bočice nalazi se Alive logo u zlatnoj boji.



Bočicu krasi kombinacija strasti i luksuza-crvene i zlatne boje.


Ovoga puta igralo se na kombinaciju zlatne i crvene. Crvena simbolizuje energiju, strast, život, dok zlatna otelotvoruje luksuz. A upravo je Boss Alive Parfum taj koji pospešuje pozitivnu energiju, koji vas poziva da živite kao BOSS, te da  radite sve što pruža osećaj da ste ALIVE.


Boss Alive Parfum bočica je poput originalnog komada nakita – nevidljivog, ali  i te kako primetnog, koji budi pozitivnu energiju i ojačava samopouzdanje.


Pri pogledu na ovu bočicu uočava se visok stepen preciznosti, dok rubin crveni lak dočarava osnaženi duh Boss Alive žene, kao i sam intenzitet mirisne kompozicije smeštene u Boss Alive Parfum ruho. Dodatnu dozu ženstvenosti osiguravaju joj elegantni, zlatni poklopac i traka u zlatnoj nijansi, koja je okružuje poput komada nakita.


Poruka na bočici izmami mi osmeh svaki put kada je pogledam – volim tu poruku.

Emma Roberts, lice parfema


Sama bočica upakovana je u kutiju u istoj nijansi, reflektujući magnetizam ovog nezaboravnog mirisa.

© Jasmin 2024. Sva prava zadržana Razvoj Smart Web. vrh strane