O KAMPANJI- GUCCI Bloom Woman Parfum
Kampanja za Gucci Bloom Parfum odražava novu filozofiju luksuza: manje rigidnosti, više emocija; manje distance, više dodira.


U najnovijoj kampanji za Gucci Bloom Parfum kreativni direktor Sabato De Sarno vodi nas u svet koji ne pripada ni snu ni stvarnosti, već nekoj fluidnoj zoni između – u plutajući vrt iz snova, gde ženstvenost ne zna za granice, a senzualnost ne zahteva objašnjenja.
U ovom poetskom univerzumu žena nije objekat posmatranja – ona je prirodna sila, ukorenjena u vodi, cveću i zajedništvu. Tri protagonistkinje kampanje ne izgovaraju nijednu reč – sve se dešava kroz pogled, pokret, prisustvo. Njihova tela, uronjena u prozračne tkanine i nežnu svetlost, postaju produžetak prirodnog pejzaža: voda, bilje, refleksije i treptaji kože stapaju se u jedno senzualno iskustvo.
Kampanja ne prikazuje miris – ona ga oslikava. Gucci Bloom Parfum postaje metafora za ženstvenost u cvatu: nežnu, no moćnu; tihu, ali izražajnu; intuitivnu, no duboko prisutnu. U ovom imaginarijumu, žene ne nastupaju pojedinačno, već zajedno cvetaju, osnažuju jedna drugu i slave ono što ih povezuje.
Voda, kao centralni element vizuala, simbolizuje fluidnost identiteta i emocionalnu dubinu. Ona ne razdvaja, već spaja. Modeli se kupaju, plutaju, zrače spokojem, sugerišući da se prava moć nalazi u prihvatanju sebe, u tišini, u ranjivosti koja postaje snaga. Njihova prisnost nije fizička, već energetska – deluju povezano kao tri aspekta iste žene, tri varijacije istog cveta koji se otvara svetu.
Estetika kampanje, oslonjena na prirodnu svetlost, nefiltrirane tonove kože i boje zalaska sunca, dodatno ističe ideju autentičnosti i oslobađanja od nametnutih normi. Ovaj vizuelni narativ ne pokušava da oblikuje ženu – on je poziva da se izrazi kroz sopstvenu priču, sopstveni senzibilitet.
U svom jezgru, kampanja za Gucci Bloom Parfum odražava novu filozofiju luksuza: manje rigidnosti, više emocija; manje distance, više dodira; manje normi, više istine. To je poziv ženama da ne igraju uloge, već da budu ono što već jesu – cvetovi u punom cvatu, istovremeno jedinstvene i neraskidivo povezane.
Ova kampanja ne prodaje parfem – ona slavi trenutak kada žena prepozna sopstvenu svetlost i poželi da je podeli sa svetom.