O KAMPANJI- DOLCE&GABBANA The One for Men EDT

The One for Men lansiran je na tržište 2008. godine i svrstava se u klasike Dolce&Gabbana brenda. Inspirisan je italijanskim gradom Napuljem.

Kit Harington, proslavljena zvezda iz Igre prestola, sada postaje i zvezda reklamnog videa kao dela kampanje Dolce&Gabbana za 2017. godinu za The One for Men EDT. 


Harington, kao zaštitno lice The One for Men toaletne vode, glumi u sjajnom kampanjskom klipu koji ga uvodi u živost italijanskog Juga.


Video-klip za The One for Men – koji je italijanski režiser Matteo Garrone zamislio i snimio između kulisa pijace na otvorenom u Napulju – prenosi sliku u kojoj se, pored boja, osete i mirisi i ukusi svega što se tamo nudi. Oseti se i autentičnost ljudi – i sreća i patnja lokalnog stanovništva, kao i njihova neskrivena srdačnost i dobrodušnost.


Napuljska melodija iz 1965. godine ažurirana svingom i džez interludijama, dodaje još jedan dodir autentičnog italijanskog šarma videu. Sa retro primesom prava je pozadina za još jedno D&G predstavljanje. 


U videu Kit Harington pleni svojom harizmatičnom ličnošću, koja ga izdvaja u tom autentičnom lokalnom okruženju, ali kako klip odmiče, on kao da se stapa sa svim tim bojama, mirisima i ritmovima napuljskog života – do te mere da čak na momenat i zapleše. Iako, kako tvrdi, ples nikako nije njegova jača strana.


Ne možete izaći na trg sa građanima Napulja, a da ne plešete sa njima Tako da je moje razmrdavanje u videu bilo spontano. Bio je to veoma zabavan dan... Uglavnom gledamo klipove mračnih ili veoma kul kampanja za parfeme i slično. A ova je, pak, unela malo više realnog života. Uvek D&G to radi prilično dobro.

Kit Harington 


Da li biste i vi malo zaplesali? Dopustite da vas pokrene igra Dolce&Gabbana mirisnih nota.

Vezani članci

© Jasmin 2024. Sva prava zadržana Razvoj Smart Web. vrh strane