ZAŠTITNO LICE– DOLCE&GABBANA Dolce Violet Edt

Model i glumica Deva Cassel je lice Dolce devojke. U Milanu, sa slušalicama, u crnoj odevnoj kombinaciji, spremna je da se prepusti ritmu.

U svetu visoke mode i lepote, postoje lica koja svojom pojavom i energijom osvajaju srca i postaju sinonim za određeni brend ili proizvod. Upravo takvo lice je mlada i talentovana Deva Cassel, ambasadorka novog mirisa iz Dolce&Gabbana Dolce kolekcije – Dolce Violet Eau de Toilette. Ovo nije prvi put da Deva sarađuje sa ovim renomiranim brendom. Ona je prethodno bila zaštitno lice i za Dolce Shine EDP, Dolce Rose EDT i Dolce Lilly EDT, unoseći svoju mladalačku energiju i prirodnu lepotu u kampanje ovih mirisa.


Deva Cassel, model i glumica rođena 2004. godine, ćerka je poznatih glumaca Monice Bellucci i Vincenta Cassela. Iako je odrasla okružena svetlima reflektora, Deva je zahvaljujući energiji, talentu i harizmi uspela da izgradi sopstveni identitet i karijeru.


Svojom zanosnom lepotom, koja neodoljivo podseća na majčinu, i urođenom elegancijom, Deva je brzo osvojila modnu industriju. Već sa 14 godina, postala je zaštitno lice brenda Dolce&Gabbana, a od tada je krasila naslovnice brojnih prestižnih magazina i učestvovala u kampanjama za neke od najvećih imena u svetu mode. Pored modelinga, Deva se oprobala i u glumi, pokazujući da je nasledila talenat svojih roditelja. Debitantsku ulogu ostvarila je u nezavisnom filmu The Beautiful Summer (2023), a uskoro nas očekuje i serija Il Gattopardo (Gepard), koju ćemo moći da gledamo na Netflixu.

Deva Cassel je postala zaštitno lice Dolce mirisa 2020. godine, kada je lansiran Dolce Shine. Od tada, nastavila je da predstavlja ovu kolekciju, savršeno dočaravajući duh mlade, moderne žene kojoj su Dolce mirisi namenjeni.


Prirodna lepota Deve Cassel, spontanost i mladalačka energija, savršeno se uklapaju u koncept Dolce kolekcije, koja slavi život, ljubav i bezbrižnost. Deva je oličenje Dolce devojke – samouverene, ženstvene i pune života.

Kampanja za Dolce Violet, snimana u dinamičnom Milanu, prikazuje Devu u njenom elementu. Ona je opuštena, vesela, energična i uživa u svakom trenutku. Njena energija je zarazna, dok njen osmeh zrači optimizmom i pozitivnošću.


Kroz kadrove ispunjene suncem, cvećem i smehom, kampanja dočarava suštinu Dolce Violet mirisa – mladalačku radost, nežnost i maštanje. Deva, svojom prirodnom lepotom i šarmom, savršeno dočarava poruku ovog parfema: Budite glavna zvezda svoje priče! 


U jednom intervjuu, Deva je izjavila: Dolce parfemi su za mene simbol mladosti, slobode i radosti. Podsećaju me na bezbrižne dane provedene na Siciliji, u kojima sam uživala okružena mirisima cveća i mora.

Ovaj citat savršeno oslikava esenciju Dolce Violet mirisa. Ova toaletna voda nas poziva da se prepustimo trenutku, da uživamo u lepoti sveta koji nas okružuje i da slavimo svoju mladalačku energiju i ženstvenost.

Dolce Violet, sa svojim voćno-cveto-gurmanskim notama i zavodljivom bazom, miris je koji će vas osvojiti svojom spontanom elegancijom i bezvremenskim šarmom.

Vezani članci

© Jasmin 2025. Sva prava zadržana Razvoj Smart Web. vrh strane