O KAMPANJI- CAROLINA HERRERA Good Girl Women EDP

Good Girl otkriva ženstvenost i senzualnost moderne žene. Ovaj moćan miris transformiše ženu u femme fatale samo jednim pokretom štikle.

Nagoveštaj misterije, doza senzualnosti, dašak harizme, dodir nestašnosti – ne postoji samo jedan način da se definiše dobra devojka. Ona je toliko loša da je dobra – glasi poruka koja se krije iza ove sada već kultne parfemske vode. Odvažna mešavina kontrasnih tamnih i svetlih mirisnih komponenti čini ovaj miris sofisticiranim i luksuznim, inspirisan jedinstvenom vizijom Caroline Herrere o dualnosti moderne žene.

Od svog lansiranja 2016. godine, predvođen supermodelom Karlie Kloss, Good Girl parfemska voda postala je globalni fenomen. U uzbudljivoj novoj kampanji njoj se pridružuje grupa dobrih devojaka, kao što su modeli Olivia Vinten, Ash Foo, Precious Lee i Dilone, koje preuzimaju grad i pokazuju šta znači živeti glasno i posedovati sopstvenu moć. Svaka od njih izražava drugačiji aspekt mirisa: radostan i suptilan, ženstven i snažan, razigran i misteriozan.


Cipela sa visokom potpeticom korišćena je kao motiv u kampanji. U pojedinim vizualima prikazana je žena koja nosi par cipela sa visokim potpeticama dok samouvereno hoda ulicama grada. U drugom, bočica mirisa postavljena je na postolje pored para cipela sa visokom potpeticom, naglašavajući vezu između mirisa i ideje ženskog osnaživanja.


Kampanja za ovu parfemsku vodu prisutna je i na društvenim mrežama, te uključuje iskustvo virtuelne stvarnosti, koje korisnicima omogućava da istraže Good Girl svet na jedinstven i impresivan način.

Upotreba cipela sa visokom potpeticom kao vizuelnog motiva, u kombinaciji sa sloganom tako je dobro biti loša, simboliše osnaživanje žena. Tako inspirativano!

Vezani članci

© Jasmin 2024. Sva prava zadržana Razvoj Smart Web. vrh strane