ZAŠTITNO LICE– CALVIN KLEIN One EDT

Alec Pollentier, Alyssa Traoreì, Ariel Nicholson, Ernesto Cervantes i Lulu neki su od modela koji svojom unikatnošću predstavljaju ovaj miris.

U svetu mode i mirisa koji se stalno razvija, određene kampanje imaju moć da prevaziđu puke marketinške napore i postanu kulturni fenomen. Jedna od takvih je i kampanja za Calvin Klein One toaletnu vodu, koja nije samo redefinisala način na koji se mirisi reklamiraju, već je dovela u pitanje društvene norme, percepciju lepote, pola i identiteta. 

CK One toaletna voda lansirana je u ključnom istorijskom trenutku – 1994. godine, u vreme kada je industriju mirisa još karakterisao rodno specifični marketing. Budući da se Calvin Klein usudio da razbije taj kalup svojim revolucionarnim konceptom – uniseks mirisom koji prkosi tradicionalnim etiketama – kampanja, pa i sam miris doživeli su neverovatan uspeh. 

Koncept inkluzivnosti bio je (ali i ostao) u srcu njegove prezentacije. Reklamne slike predstavljale su raznoliku postavu modela, prevazilazeći kulturne i rodne granice. Ovaj namerni izbor nije samo odražavao promenu društvenih normi, već je poslao i snažnu poruku prihvatanja i jedinstva. Kampanja je slavila individualnost, podstičući ljude da prihvate svoje jedinstvene identitete bez prilagođavanja utvrđenim normama.


Prvu kampanju za Calvin Klein One toaletnu vodu snimio je Steven Meisel. Inicijalna vizija inspirisana je fotografijom iz 1969. godine Richarda Avedona i Andyja Warhola. Želeo sam da uhvatim liberalan i buntovnički stav, sa jedinstvenim ljudima, izjavio je on. Uveo je naznake grandža u fotografiju sa modelima koji su pozirali obučeni u farmerke, majice bez rukava i grudnjake. Kate Moss je bila ispred i u centru, budući da je predstavljala antitezu ultraženskim supermodelima iz 90-ih, kao što su Cindy Crawford, Naomi Campbell i Linda Evangelista.


Godine 2018. Calvin Klein proslavio je svoj dugogodišnji rodno neutralni miris potpuno novom globalnom kampanjom.

Video, koji je režirao Zal Batmanglij, sa muškim i ženskim modelima, kao što su Alec Pollentier, Alyssa Traoreì, Ariel Nicholson, Ernesto Cervantes i Lulu, fokusira se na teme jedinstva, samoizražavanja i komunikacije u savremenom svetu. Niz trenutaka sazrevanja, kao što je istraživanje zabave u skladištu u Bruklinu i sanjarenje o simpatiji u školskoj svlačionici, povezani su putem poruka govorne pošte koje kulminiraju ponovnim okupljanjem cele ekipe u Njujorku na krovu nebodera. 

Kada je CK One prvobitno lansiran 1994. godine, pomogao je da se redefinišu granice modernog mirisa, jer je zamaglio društvene, rodne barijere i ponudio slobodu od konvencija, rekla je Simona Cattaneo, direktorka marketinga Coty, kozmetičke kompanija koja poseduje Calvin Klein mirise. 

Decenijama nakon lansiranja, kampanja za Calvin Klein One toaletnu vodu nastavlja da inspiriše. Njen uticaj na industriju parfema je neosporan, otvarajući put rodno neutralnijim i inkluzivnijim ponudama mirisa. Štaviše, proslavljanje raznolikosti i autentičnosti u kampanji ostavilo je neizbrisiv trag na oglašavanje u celini, podstičući brendove da prihvate širu definiciju lepote i izazovu unapred oblikovana uverenja.

© Jasmin 2024. Sva prava zadržana Razvoj Smart Web. vrh strane