O KAMPANJI- CALVIN KLEIN Euphoria Woman EDP

Parfem modne kuće Calvin Klein Euphoria, lansiran 2005. godine, postao je zaštitni miris brenda.

Prema rečima modne kuće Calvin Klein, nova kampanja za Euphoria parfem oživljava sofisticiranu ženstvenost koja ostaje suština brenda. Zahvaljujući drugačijoj paleti boja – crvenim i nijansama fuksije – nove reklamne fotografije, sa manekenkom Larom Stone u glavnoj ulozi, unose svežinu u imidž već dobro poznate parfemske vode. 

Editorijal za televiziju režirao je Fabion Baron iz Baron&Baron kreativnog studija, u saradnji sa kreativnim timom modne kuće Calvin Klein, dok je renomirani fotografski dvojac Mert Alas&Marcus Piggott osmislio kampanju za štampane medije.


Od lansiranja 2005. godine pa sve do danas, Calvin Klein Euphoria parfem nalazi se među 10 najboljih mirisa na svetu, te ostaje najveći brend ženskih parfema u Calvin Klein portfoliju.


Kao vodeći globalni brend mirisa, CK Euphoria najpopularniji je parfem u našem portfoliju. Za to je zaslužna i nova, upečatljiva reklamna kampanja, koja savršeno oslikava snagu i privlačnost ove parfemske vode, izjavio je Tom Murry, predsednik i izvršni direktor CK modne kuće.

Provokativnim vizuelnim prikazima, slavljenjem individualnosti i besprekornom integracijom mirisa i narativa, ova kampanja očarala je publiku širom sveta. Igrom svetlosti i senki, zajedno sa smelim i primamljivim pozama, stvorila je osećaj intrige, koji vas naprosto mami da dublje zaronite u svet Euphorie.

U srži kampanje Euphoria su njene vizuelno privlačne slike. Sa talentovanim objektivom renomiranih fotografa i vizijom kreativnih umova, kampanja je donela niz zadivljujućih vizuelnih prikaza koji su ostavili neizbrisiv trag. 

U svetu parfema, uspešna kampanja mirisa može da očara publiku, izazove emocije i ostavi neizbrisiv trag u našim sećanjima. Jedna takva kampanja koja je postigla sve ovo i više je kampanja mirisa CALVIN KLEIN Euphoria. Sa svojim provokativnim slikama i senzualnim pričama, savršeno je uhvatila suštinu mirisa i odlučujući trenutak u istoriji brenda.

Vezani članci

© Jasmin 2024. Sva prava zadržana Razvoj Smart Web. vrh strane