IZGLED BOČICE- CALVIN KLEIN DEFY

Bočica plave boje, sa zaobljenim, oštrim ivicama i poklopcem koji ima teksturu džinsa, inspirisana je čuvenim CK teksasom.

Oplemenjena elementima džinsa, moderno dizajnirana bočica Calvin Klein Defy parfema asocira na buntovništvo i buntovnički duh. Predstavlja omaž kultnim Calvin Klein farmerkama – nijansa bočice inspirisana je bojom teksasa, poklopac je prekriven teksturom džinsa, dok je prskalica u obliku dugmeta farmerki. Oblikovana je tako da ima oštre i zaobljene ivice. A kada smo već kod džinsa, hajde da napravimo kratak osvrt na ovaj trend i one koji ga vole.


Poklopac ima teksturu dzinsa, dok je prskalica u obliku dugmeta sa farmerki.



Boja bočice je inspirisana
bojom teksasa.



Bočica je oblikavana tako da ima oštre i zaobljenje ivice.




Poklopac ima teksturu dzinsa, dok je prskalica u obliku dugmeta sa farmerki.



Boja bočice je inspirisana bojom teksasa.



Bočica je oblikavana tako da ima oštre i zaobljenje ivice


Sredinom dvadesetog veka, farmerke su nosili, prvenstveno, pripadnici radničke klase, kao što su farmeri, rudari i mehaničari. Međutim, 50-ih i 60-ih godina XX veka pobunjenička omladinska kultura, posebno u Sjedinjenim Američkim Državama, prisvojila je džins kao svoj modni izraz.


Teoretičar kulture Džon Fisk sproveo je anketu među svojim studentima s namerom da otkrije šta za njih znači džins. Toga dana, od 125 studenata, 118 je nosilo džins. Dva su se odgovora nametnula:

1.    Džins poriče društvene razlike.

2.    Džins pruža slobodu da budeš ono što jesi. 


Jedan od najpoznatijih primera teksasa kao simbola pobune jeste bajker obučen u teksas, često dovođen u vezu sa motociklističkim bandama. Tokom 1950. godine kožne jakne, teksas farmerke i čizme, koje nose motociklisti, doživljeni su kao odbacivanje mejnstrim društva i njegovih konvencija. 

U periodu od 1960. i 1970. godine, teksas su, takođe, prihvatili kontrakulturni pokreti, posebno hipici i omladina koja se borila protiv establišmenta. 


Calvin Klein je prvi dizajner koji je dobio nagradu Saveta modnih dizajnera Amerike (CFDA) za izuzetan dizajn muške i ženske odeće. Godine 1978. dizajnirao je uske farmerke sa svojim potpisom, koje su u prvoj nedelji prodaje zaradile 200.000 dolara. U istoriji je ostala upamćena i kontroverzna reklama za CK farmerke u kojoj, tada petnaestogodišnja manekenka, Brooke Shields govori: Želite da znate šta je između mene i mojih kelvinki? Ništa! 


Jedno je sigurno – dobre stvari su neprolazne! Tako je džins nastavio da živi i uživa slavu i danas, da se rađa u novim oblicima, da oživljava stare trendove i prihvata zasluge za nove inspirativne pobune – ne samo u svetu mode!

Vezani članci

© Jasmin 2024. Sva prava zadržana Razvoj Smart Web. vrh strane