ZAŠTITNO LICE– BURBERRY Her EDT
Noseći na leđima velika bela krila, britanski model Fran Summers dočarala je miris svojom specifičnom lepotom i anđeoskim pogledom.
Godine 2020. britanska manekenka Fran Summers odabrana je za ambasadorku Burberry Her mirisne edicije, pa je shodno tome i zaštitno lice novog izdanja – istoimene toaletne vode. Zahvaljujući britanskom šarmu i prefinjenosti, Fran unosi prekopotrebnu hirovitost u novu parfemsku kampanju, iza koje se kriju slavni modni fotograf Mario Sorrenti i kreativni direktor brenda Riccardo Tisci.
Šetajući sa belim krilima ulicama Londona, ona na najbolji mogući način dočarava suštinu mirisa. Zanesena, svoj svet vidi iz nove perspektive. Letnja zadivljujuća energija, samopouzdanje i njena magnetna privlačnost oličavaju modernu Burberry ženu, dok je sama Her toaletna voda posvećena pojedincima koji vole avanturu.
Fran Summers otkrivena je u prodavnici MAC kozmetike, a već sledećeg dana potpisala je ugovor sa modnom agencijom Storm Management. Debitovala je na reviji Christophera Kanea 2016. godine, a je prošetala pistom za brojne modne kuće, kao što su Chloe, J.V. Anderson, Louis Vuitton, Valentino, Fendi, Chanel, Dior, Givenchy, Prada i mnoge druge. Pojavila se na naslovnoj strani nekoliko izdanja magazina Vogue.
Ovo je još jedna u nizu kampanja britanske manekenke za brend pod rukovodstvom glavnog kreativnog direktora Riccarda Tiscija. Na pitanje kako je raditi s njim, Fran je odgovorila: Riccardo je verovao u mene i motivisao me da dam sve od sebe od prvog susreta. Sećam se da sam bila veoma nervozna na našem prvom sastanku, a on mi je pružio veliku podršku. Veoma je intuitivan na setu i pruža mi brojne smernice. Volim da radim sa njim i cenim ga kao osobu, kao i njegovu kreativnu viziju.
Fran Summers savršen je izbor za predstavljanje Burberry Her toaletne vode. Svojom prirodnom lepotom, modernom sofisticiranošću i magnetnim prisustvom, otelotvoruje suštinu mirisa i privlači pažnju onih koji su u portazi sa parfemom koji rezonuje sa njihovom sopstvenom osnaženom ženstvenošću. Njena saradnja sa modnom kućom Burberry slavi raznolikost, individualnost i sposobnost redefinisanja tradicionalnih pojmova lepote. Kroz kampanju, Summers inspiriše žene da prihvate svoje jedinstvene kvalitete, te ojačaju samopouzdanje svakim novim pritiskom pumpice ove voćno-cvetne toaletne vode.