O KAMPANJI- Boucheron Quatre Woman EDP 

Quatre žena je odlučna i smela. Quatre prsten je njen talisman i simbol je vanvremenske elegancije.

Od kada je Boucheron Quatre lansiran u maju 2015. godine, elegantan poklopac u obliku prstena krasi njegovu bočicu. Inspiracija je bio upravo čuveni Quatre prsten istog brenda. On je simbol elegancije, ali i bogatstva, ljubavi, svetlosti i strasti. Svega onoga što čini najelegantniji grad na svetu – Pariz, onakav kakav je oduvek bio i kakav je danas. Vanvremenski grad.


Quatre je parfem koji će, baš kao i francuski luksuzni nakit Boucheron, biti tačka i vašeg outfita. 


Francuska juvelirska kuća Boucheron, koju je osnovao Frederic Boucheron, davne 1858. godine, poznata je po svom visokokvalitetnom nakitu i luksuznim modnim dodacima, dok je Boucheron Quatre EDP jedna od njihovih parfemskih kreacija. Svoj prvi miris Boucheron je predstavio 1988. godine. 

Kada su krenuli sa kampanjom za Quatre EDP, Boucheron je, u saradnji sa Interparfums, najavio novitet u obliku parfema čija je inspiracija bila njihova kolekcija Quatre prstenja, u nadi da će to biti velika prekretnica za brend. Mi želimo da novo lansiranje bude centralna tema Boucherona i kultni miris brenda. Nadamo se da će novi miris privući i mlađu klijentelu, rekao je tada Pierre Desaulles, marketing direktor Interparfumsa.


Promociju parfema pratila je reklamna kampanja koja je uključivala TV reklamu i promotivne fotografije. Miris je predstavljen kao izraz suptilne ravnoteže modernosti i nasleđa, inovacije i tradicije, trendova i neprolaznog šika. 


Žena sa Quatre parfemom na sebi ponosno korača pariskim ulicama, zaustavljajući se najpre ispred Boucheron radnje na Trgu Vandom u Parizu – naravno, da pozdravi onog koji joj je dao vetar u leđa ka smelosti i odvažnosti. Još ponosnija, ona nastavlja svoju avanturu kroz Grad svetlosti. Upija svu lepotu života koju ovaj grad nudi i hrli u susret ljubavi i strasti. To je bila centralna ideja Quatre kampanje. 

Boucheron parfemski proizvodi, kao i nakit, odišu elegancijom i finoćom, i – kao takvi – naišli su brzo na pozitivne reakcije i kritike, kao i na istinsko oduševljenje pravih poznavalaca parfema i luksuza. 

Vezani članci

© Jasmin 2024. Sva prava zadržana Razvoj Smart Web. vrh strane